Menu
Nawigacja
Wyszukiwarka
Menu
Treść strony
Outlook Express - problem przekroczenia limitu 2 GB
Korzystając z programu Outlook Express jako klienta pocztowego można natknąć się na błąd przekroczenia limitu wiadomości zgromadzonych w jednym katalogu. Gdy wielkość takiego katalogu przekroczy 2 GB, program nie będzie w stanie odczytać znajdujących się w nim wiadomości. Poniżej przedstawiamy instrukcję dotyczącą tego, jak odzyskać e-maile w takiej sytuacji.
1. Najpierw należy odnaleźć ścieżkę kataloogu, w którym przechowywane są pliki konta pocztowego
2. Następnie otwieramy "Mój komputer", klikamy prawym przyciskiem w pasku adresu, wklejamy skopiowaną ścieżkę i postępując zgodnie ze wskazówkami na screenshotach, tworzymy kopię zapasową katalogu (np. na dysku C)
3. Ponownie przechodzimy do katalogu, w którym przechowywane są pliki konta pocztowego i usuwamy plik z pocztą przychodzącą.
4. Teraz wystarczy zaimportować listy z kopii zapasowej, która została wykonana w punkcie 2.
5. Żeby uniknąć tego problemu w przyszłości najlepiej używać innego programu pocztowego np. Mozilla Thunderbird (instrukcję dotyczącą importowania wiadomości z Outlook Express do Mozilla Thunderbird można znaleźć tutaj). Alternatywnym rozwiązaniem jest stworzenie w Outlook Express nowych katalogów i rozdzielenie wiadomości pomiędzy nie