Treść strony
Ustawianie autoodpowiedzi (autoresponder) na skrzynkę e-mail
Aby ustawić na skrzynkę e-mail autoodpowiedź (autoresponder) należy:
- w pasku adresu przeglądarki internetowej wprowadzić adres do panelu pocztowego; można również po odwiedzeniu strony internetowej www.extranet.pl lub pomoc.extranet.pl wybrać w głównym menu strony ikonę koperty o opisie "Poczta - logowanie",
- na stronie logowania do panelu pocztowego wprowadzić w polu "Login" pełny adres e-mail, a w polu "Hasło" hasło powiązane z podanym adresem e-mail,
- po poprawnym zalogowaniu się, w głównym menu panelu pocztowego wybrać pozycję "Ustawienia",
- w kolumnie (sekcji) "Ustawienia" wybrać pozycję "Nieobecność",
- w wyświetlonym formularzu przynajmniej:
- wypełnić pola "Temat" i "Treść",
- wskazać początek i koniec nieobecnośći,
- zmienić status na "włączone"
- zapisać dane przyciskiem "Zapisz".